Blogmas

Sveiki! Šiandien nelabai turiu ką veikt, ir nuotaika tokia keista...
Tai vienu žodžiu. Papasakosiu apie viską, kas buvo šiandien.

Buvau poliklinikoj ir po jos užsinorėjau knygos (laukit aprašymo :)). Nu tai ką, važiavom, aš dairiausi aplink ir taip žiūriu - važiuoja „Lay's” sunkvežimis ir ten užrašyta:
„Su Lay's diena geresnė.”                       
Ir tada visą kelią zyziau, kad man NUPIRKS čipsų. Galvojau, kad mama jau žino, kad reikia jų nupirkt, tai ir nupirks. Beeet. Ne. Nenupirko! Štai, Jums pavyko sugadinti mano nuotaiką. Susinervinau ir užsidariau kambary su kompu, nes vis dėl to ji nėra kalta, kad man  išsireikė traškučių nuotaikai pakelti. Tai jop, baigiam šita tema, nes pasakiau gryną nesąmonę - nei pridėsi, nei atimsi.  

Šiandien padariau kelias nuotraukas, bet jos žiauriai nevykusios, nes fotkinau su telefonu, ir dar, negana to, buvau su pirštinėm kurios esą, turi kažkokią ploną medžiagą, kad būtų galima liesti telefono ekraną. Bet žinot ką! Aš jų nerekomenduoju, nes vos nesutraiškiau telefono bandydama nufotografuoti. Tik šiaip gražios, visai nieko. Va čia bus kelios nuotraukos:
  



Naujos knygos pirkti važiavau, nes jau perskaičiau dar vieną (deja, aprašymo teks laukti kiek ilgokai, nes knygos yra trys, o aš dar nė antros nepradėjau :(). Iškart sakau - Jums patiks <3.
 Ejj beje, iki mano gimtadienio liko 8 dienos, o aš nė neįsivaizduoju kaip jį atšvęsti 🙈. 
Man labai įdomu kada Jūsų gimtadieniniai, ir kaip ruošiatės juos atšvęsti. 
Laukiu Jūsų komentarų! 
Senesnį mano įrašą rasite čia.
Saldainių Unicorn'as atsijungia xxx

Komentarai

  1. Sveika, ačiū, kad pasidalinai savo gimtadienio šventimo metodu, taip pat sveikinu su praėjusiu :D. O man linksma prisiminti šventes, tad manau tas pavadinimas labai neklius. Saldainių Unicorn'as xoxo.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Geras įrašas, puikai tiko vakarui. Kasdieniškas, bet idomus. Lauksim kitų

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs įrašai